Hopp til hovedinnhold
.01
Kunde

Forno

Forno selger vedfyrte bakerovner og gir personlig service i verdensklasse. En uslålig kombinasjon for oss. I tillegg elsker vi pizza - så dette har resultert i et samarbeid det lukter svidd av!
Detaljer om prosjektet
Bilde av vedfyrt steinovn
.02

En heldigital merkevare som skiller seg fra konkurrentene.

  • Innsikt gjennom workshop
  • Visuell identitet: farger, fonter, ikoner
  • Tekstforfatting
  • Foto og video
  • Sosiale medier
  • Printmateriell 
Visualisering av en post i sosiale medier. Kundereferanse.
.03

Innsikt gjennom workshop

For å bli bedre kjent med produktet og kunden ble det gjennomført en workshop. Dette var første fase i prosjektet for å legge et grunnlag for hvordan man skulle gjennomføre prosjektet, og hvilket behov kunden har.
Nærbilde av pizzahjul, hvor person skjærer opp en pizza. Vedfyrt steinovn i bakgrunn.
Pizza ferdig stekt på en stekespade, med vedfyrt steinovn i bakgrunn.
Lager med flere vedfyrte steinovner.
Pizzaer steker inne i den vedfyrte steinovnen.
Nærbilde av en vedfyrt steinovn og dens temperaturmåler.
.04

Visuell identitet

For å styrke merkevaren til Forno, har vi bistått med å finne nye farger og visuelle elementer man kan bruke i ulike kanaler. Vi har utviklet bannere og grafisk utforming av innlegg til sosiale medier.
Visualisering av et Instragram innlegg hos Forno, pizzainspirasjon fra Rasmus.
Visualisering av et sosiale medier innlegg til Forno - bilder fra produksjonen i Portugal
Visualisering av et sosiale medier innlegg til Forno - produktbilde av ovnen Prorel
.05

Tesktforfatting

Vi har bistått Forno med å utforme publiseringsplan,utvikle tekst og grafisk materiale til Facebook og Instagram. Fokuset på teksten var å skape inspirerende tekster, som skapte engasjement og ønske om å kjøpe en ovn.
Nærbilde av en blomst, med vedfyrt steinovn i bakgrunnen.

Flere prosjekter

Se andre prosjekter som vi har gjennomført

Varingskollen

Visuell identitet, nettside

Nokab

Nettside, visuell identitet, markedsføring