NOKAB er en kjær merkevare. NOKAB er en stødig og trofast sponsor av lokale fritidstilbud, kultur og idrettslag er logoen plassert på drakter, skilt og bannere rundt over i Nittedal. I tillegg er de kjent for en kundeservice langt utover hva man kan forvente av en bredbåndsleverandør. Ved oppdatering av visuell identitet tok vi med oss de velkjente fargene videre, og ga de nytt liv på digitale flater.
NOKAB hadde behov for å starte helt på scratch og utvikle ny nettside, restrukturere innhold og revitalisere den digitale merkevaren. Vi skisserte opp for hånd (back to basic) og senere digitalt slik vi så for oss den nye løsningsarkitekturen og brukeropplevelsen. Vår visjon var at den gode servicen skulle oppleves gjennom nettsiden. Hos NOKAB blir du ikke møtt av en chatrobot. Runde former for å representere fleksibilitet og den gode opplevelsen. Nettsiden er laget i tråd med kravene til universell utforming.
Vi har bistått NOKAB med å utvikle innhold som reflekterer NOKABs identitet. Dette gjør vi gjennom tekstforfatting og utvikling av grafisk materiale til nettside, nyhetsbrev og sosiale medier. NOKAB trenger kommunikasjon med en personlig edge. Vi har designet og strukturert et utvalg maler som kunden kan bruke til utsendelse av nyhetsbrev. Vi har også bistått med strukturering av kundedatabase slik at rett person får rett informasjon per e-post.