Hopp til hovedinnhold
.01
Kunde

NOKAB

Nokab har landets mest fornøyde bredbåndskunder. Derfor var det en stor ære å få ta fatt på oppdraget med å fornye deres blide ansikt utad på digitale flater.
Detaljer om prosjektet
Lanskapsbilde av Nittedal, som er tatt med drone slik at du har utsikt over Mosenteret og Rådhuset i kommunen.
.02

Ny digital brukeropplevelse

  • Visuell identitet
  • Løsningsarkitektur, design og programmering av nettside i tråd med kravene til universell utforming
  • Sosiale medier, nyhetsbrev og CRM
  • Drift av nettside
Illustrasjon av forsiden til nettside-designet
.03

Vitalisering av visuell identitet.

NOKAB er en kjær merkevare. NOKAB er en stødig og trofast sponsor av lokale fritidstilbud, kultur og idrettslag er logoen plassert på drakter, skilt og bannere rundt over i Nittedal. I tillegg er de kjent for en kundeservice langt utover hva man kan forvente av en bredbåndsleverandør. Ved oppdatering av visuell identitet tok vi med oss de velkjente fargene videre, og ga de nytt liv på digitale flater.

Dronebilde av landskap i Nittedal, med utsikt over rådhuset og Mosenteret.
Ansatt fra Nokab i en stolpe som installerer fiber. Foto.
.04

En brukervennlig nettside gir gode opplevelser.

NOKAB hadde behov for å starte helt på scratch og utvikle ny nettside, restrukturere innhold og revitalisere den digitale merkevaren. Vi skisserte opp for hånd (back to basic) og senere digitalt slik vi så for oss den nye løsningsarkitekturen og brukeropplevelsen. Vår visjon var at den gode servicen skulle oppleves gjennom nettsiden. Hos NOKAB blir du ikke møtt av en chatrobot. Runde former for å representere fleksibilitet og den gode opplevelsen. Nettsiden er laget i tråd med kravene til universell utforming.

Illustrasjon av et Facebook innlegg på en mobil, som viser innlegget "På jobb med Fibergjengen i Nokab".
Ansatt har klatret opp i en stolpe og monterer fiber.
En ansatt sitter på huk og driver med installeringer av fiber, med Nokab-bil i bakgrunn.
.05

Tekst og innhold som treffer og blir lest av de rette menneskene.

Vi har bistått NOKAB med å utvikle innhold som reflekterer NOKABs identitet. Dette gjør vi gjennom tekstforfatting og utvikling av grafisk materiale til nettside, nyhetsbrev og sosiale medier. NOKAB trenger kommunikasjon med en personlig edge. Vi har designet og strukturert et utvalg maler som kunden kan bruke til utsendelse av nyhetsbrev. Vi har også bistått med strukturering av kundedatabase slik at rett person får rett informasjon per e-post.

Ansatt i en stolpe som installerer fiber. Foto.

Flere prosjekter

Se andre prosjekter som vi har gjennomført

Site Service Gruppen

Nettside, visuell identitet, markedsføring

Solregn regnskap

Brukervennlighet, visuell identitet, markedsføring