Site Service bygger, drifter og vedlikeholder fiber- tele og kommunikasjonsnettverk over hele Norge. De siste årene har selskapet vært i kraftig vekst. Vi har bidratt med å utvikle merkevare og kommunikasjonsbudskap.
Visjonen til Site Service gruppen er å bygge og drifte fremtidens dekningsløsninger. For å sørge for å representere merkevaren på korrekt måte, er det satt opp fire designprinsipper: skandinavisk, brukervennlig, helhetlig og kunnskapsrik. Med farger som rødt, hvitt og blått, grafiske elementer som representerer dekning og bilder av spektakulær natur er merkevaren til Site Service Gruppen tydelig forankret i organisasjonen og det de til daglig driver med.
.04
Brukervennlig nettside.
I dette prosjektet var det behovet for en ny nettside som la premissene for videre merkevareutvikling. Målet med nettsiden var et moderne design som er enkelt i bruk, og som gjør deg nysgjerrig på hva Site Service Gruppen driver med - kom kunde, leverandør, jobbsøker eller liknende. Nettsiden er utviklet for å møte de 35 kravene til universell utforming.
.05
Kommunikasjonsrådgivning.
Vi har bistått Site Service med utforming av innhold til nettsiden, prosjekter, pressemeldinger og mer. Sakene vi skriver publiseres også i sosiale medier. Her fokuserer vi på et lettfattelig språk, som også underbygges fokuset på Site Service sin lange og brede erfaring.